Pokličite 031 209 143
100% odkrit nakup
Vsi avti so preverjeni pri nemških in drugih tujih prodajalcih ter imajo natančne opise, zgodovino servisov in detajlne fotografije.

Odločitev o nakupu avta je le 20% logična in kar 80% čustvena

 v nasveti

Pri odločitvi za nakup avta le 20% dela logika in 80% delajo čustva.

Večina (ali vse) nakupnih odločitev je sprejetih na podlagi naših emocij. To je mnogokrat spregledano dejstvo pri nakupu avtomobila. Tudi pri nakupu avtomobila prevladujejo čustva. Preberite si in preverite kako čustva vplivajo na nakup avtomobila.

“People do not buy goods & services. They buy relations, stories, and magic.”

Seth Godin

ČUSTVA PRED LOGIKO

Da so čustva pred logiko pri tem, je potrebno vzeti v obzir takoj, ko se odločate za nakup vašega naslednjega avtomobila. To je še bolj pomembno pri vašem prvem samostojnem nakupu avtomobila.

Seth Godin, eden najbolj priznanih marketingarjev današnjega časa, raziskuje in potrjuje to nenapisano in na prvi pogled presenetljivo dejstvo.

Predstavljajte si, da ste končno privarčevali nekaj denarja in lahko končno nadomestite svoj stari avto z malo modernejšim … in morda nekoliko hitrejšim, varnejšim ali večjim. Kdo ve, morda boste celo končali s kakšnimi vpadljivcem, ki obrača glave!

Ustavite se za minuto – kaj je vsa ta domišljija v glavi? Avtomobili so zato, da vas pripeljejo od točke A do točke B … torej kaj vse je tisto navdušenje v glavi? Ali ne bi rajem morali proučevati grafikonov porabe goriva, podatkov o poškodbah na vozilu in spletna mesta za testiranje avtomobilov?

Ja res, vse te informacije bi bilo morda dobro raziskati … a verjetno je, da že imate v mislih znamko, model in barvo avtomobila. Pravilno? Vse te stvari se nanašajo na čustva. Različne znamke imajo različne čustvene povezave: nekatere avtomobilske znamke se dojemajo kot praktične; druge dojemajo kot nadstandardne; tretje dojemajo kot seksi, četrte kot varen in tako naprej …

Večini ljudi zaigrajo čustva, ko se usedejo za volan vozila. Lahko so to spomini na otroštvo, poseben dogodek ali je to enostavno adrenalin, ki ga občutijo. Vedno so prisotni občutki, morda občutek varnosti, pripadnosti, svobode ali drugi.

BARVE AVTOMOBILA JE POVEZANA Z NAKUPNO ODLOČITVIJO

Podobno imajo tudi različne barve različne psihološke povezave. Barva avtomobila odseva osebnost človeka. Celo nekdo, ki se ne vozi z avtomobili, bo še vedno imel veliko za povedati kaj mu je všeč in kaj ne o avtomobilu. Na primer, raje imajo BMW-ja pred Toyoto; ali avto nevtralne barve do avtomobila svetle barve.

Preden sploh začnete z nakupom vašega naslednjega vozila, zagotovo že imate nekaj idej in preferenc o tem kateri avto boste izbrali. Vaš izbor bo v veliki meri povezan s tem, kako boste izgledali in se počutili v prihodnjem novem avtomobilu. To je zopet vse povezano s čustvi.

Samo raziskovanje dejstev o avtu je dolgočasno. Zavedanje o vplivu in pomenu čustev je bistvenega pomena pri nakupu avtomobila, zato ga je smiselno upoštevati. Razlika je med tem kako se počutite ob vožnji in tem koliko konj ima vaš avto: Ali se vam bo na usta prikradel nasmeh, ko se boste vozili naokoli? Se boste počutili dovolj varno in udobno pri vožnji?

LOGIKA ZAČNE DELOVATI DOMA

Na spletu si izberemo sijoč rdeč avtomobil, ker menimo, da je videti kul, poleg tega pa ima prijeten vrhunski stereo in udobne sedeže, v katerih bi lahko dnevno počivali. Ko se z avtom odpeljete domov, boste začeli nakup opravičevati z logiko. Slišimo stvari kot so: “Ah, ja, ta avto ima poseben eko motor in porabi le dve kapljici goriva za prevoženih sto kilometrov, poleg tega pa poglejte te varnostne sisteme! Trenutno naj bi bil to najboljši model na trgu – to si zaslužijo najini otroci! “

Zavedanje o vplivu in pomenu čustev je torej bistvenega pomena pri nakupu avtomobila, zato ga je smiselno upoštevati. Razlika je med tem kako se počutite ob vožnji in tem koliko konj ima vaš avto: Ali se vam bo na usta prikradel nasmeh, ko se boste vozili naokoli? Se boste počutili dovolj varno in udobno pri vožnji?

Sprejmite svoja čustva ob nakupu avta. Naj postanejo vaša pomoč pri izbiri pravega avta za vas.

Dobro vožnjo vam želimo,

Marko Ferlin

 

Zadnje objave